vrijdag 18 maart 2016

my love 9 years


Dag meiden vandaag is het de laatste werkweek voor de meeste.
Mijn weekend zal super worden.
Want zaterdag eerst beetje genieten van het gezin nog en zondag ga ik en mijn vriend naar brugge.
Want is voetbal finale club brugge tegen standard en gaan we zien op een grote scherm zoals vorig jaar.
Maar deze keer zal het is anders worden want we blijven ook overnachten in brugge.
En ik kan echt niet wachten verlang er zo naar samen met mijn vriend.
We doen dat ook omdat we samen 9 jaar bij elkaar zijn en iets tofs wilde doen.
Dus een vip overnachting in een mooie hotel.
Maar dat zal ik dan nog wel over vertellen hoe het was in het hotel en komen ook foto's ervan.


 Gisteren ( donderdag ) waren we 9 jaar samen.
Ook was het woensdag mijn vriend zijn verjaardag.
Hij is 34jaar geworden.
Wij 2 schelen 7 jaar met elkaar maar zien mekaar doodgraag.
Want wij hebben al veel meegemaakt in ons leven samen dat we sterker uitgekomen zijn.
Wij kijken niet om naar mensen die jaloers zijn op ons of ons willen uit elkaar halen want zal nooit lukken.
Want wij vertellen alles tegen mekaar.
Zo hebben we geleerd van elkaar.


Wij samen hebben 2 kindjes dieuwke en frauke.
Dieuwke is bijna 8 jaar en frauke komt 4jaar.
We zijn zijn gelukkig met ons gezin ook zijn ze soms stout.
Maar we kunnen ertegen.
De papa geef rap toe aan de kinderen en ik dus niet en dat kan soms tegen mekaar botsen maar we praten dan weer tegen mekaar.

Op de onderste laatste foto zie je hier onze 2 deugnieten.

Ik wil nog zoveel over vertellen maar toch is het ook beetje prive maar de meeste mocht je wel weten.
Ik wens jullie nog een fijne weekend toe.
En zal ook kijken voor zo rap mogelijk alles te vertellen over mijn tripje naar brugge.
Dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: