dinsdag 22 maart 2016

Nivea make up basis


goeiemiddag meiden.
Mijn weekend is super gegaan en zeker dat mijn vriend een verlengd weekend had.
Onze hotel was super maar de voetbal was iets minder.
Want we zijn supporters van club brugge west vlaamse club.
Die zondag verloren is van tegenstander standaard.
Met 1-2.
Maarja we hebben toch kunnen genieten van 2daagse brugge.
Waarvan ik binnenkort over zal vertellen.
Maar nu iets heel anders.

Vandaag vertel ik over deze toffe product van Nivea.
Ik zelf ben supercontent ermee en dat zeker zijn werk.
Volgen jullie mij???


Deze product kan je kopen in de action voor maar 2.99euro.
Zeker een goedkoop product.
Maar werkt het?
Ja tuurlijk zeker weten.
Is niet omdat het uit een goedkope winkel is dat het niet werkt ofzo.
Ook is het goed voor mijn gezicht de nivea aqua effect make up basis.
Je kan het kopen voor dtoge en gevoelige huid maar ook voor normale huid.

De ingredienten die erin zitten: Aqua, Cyclomethicone, Dicaprylyl carbonate, Alcohol denat., Glycerin, Butylene glycol, Tapioca starch, Calendula officinalis flower extract, Prunus amygdalus dulcis oil, Tocopherol, Glycine soja oil, Dimethiconol, Sodium acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, acrylamide/ammonium acrylate copolymer, Polyisobutene, Polysorbate 20, Sorbitan isostrearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trisodium EDTA, BHT, Linalool, Citronellol, Limonene, Geraniol, Butylphenyl methylpropional, benzyl alcohol, Alpha isomethyl ionone, Parfum

Dit wil ik zeker vermelden want zitten parabenen en siliconen want sommige kunnen erniet tegen en wil graag dat ze dat weten.
Dus spijtig voor deze dien het niet mogen gebruiken maar ben zeker dat er wel andere producten zijn zonder die producten.

Deze breng ik boven mijn dagcréme.
Maar als je de make up basis aanbreng zal je wel voelen dat het geen dikke pap is of kleverig is.
Deze dring rap in je huid.
En zo blijf je potje ook proper want je moet er niet veel aanbrengen.
Wel kan ik zeggen dat het wel niet u zware make up blijf behouden is meer voor lichte make-up.

Ik heb wel een klein probleempje gehad en dat was omdat het in het duits is en dat niet allemaal kan vertalen wel is het mij gelukt voor te kunnen verstaan.
In dit potje zit er 50ml erin daarvan kan je een tijdje mee weg.
1maal je het open gedaan heb.
Heb je 12maanden tijd voor te gebruiken maar je kan zeker een week erbij doen want zou raar zijn dat het direct zou slecht zijn.
Ook niet te vergeten zal ik vlug de na-en voordelen meedelen met jullie wat ik ervan vind.
+ goedkoop
+trek snel in
+aangenaam geurtje
+/- bevat silliconen en parabenen en daarvan ik vind ik het erg dat er 1 ding in zit die ik wel een twijfel van heb.
- is niet zo hygienisch beter een tube geweest
- helpt alleen voor lichte make-up
Dus dat waren mijn mening ervan.

Ik wens jullie nog een zonnige lente dag.
En wil mijn medeleven tonen aan de slachtoffers en familie.
Van wat er dezemorgen is gebeurd in brussel zavemtem en brussel metro.
Xoxoxoxo

Geen opmerkingen: