woensdag 16 maart 2016

rough luxury edition


Hoi meiden vandaag vertel ik over de limited edition van Catrice.
Die je vorige maand kon krijgen.
Ik zelf koop niet altijd iets van de limited edition want soms wil ik gewoon niets.
Omdat ik kieskeurig ben en zeker over de kleuren.
Maar omdat deze mij aansprak was omdat ik altijd is een bruine gekleurde kleur wilde.
Want zoals rood en die andere felle kleuren heb ik genoeg en dat draag ik meestal in het weekend of als ik weg moet.
En deze wilde ik aandoen voor gewoon als ik naar de winkel ga of me niet zo wil sminken.
En ik denk dat er nog zijn die soms niet veel make-up willen aan doen.
Ook voor thuis zou ik deze kleur aandoen.
Maar volg jullie mee met me.


Ijs en vuur. Abstracte formaties van ijslandschappen gecombineerd met warme vrouwelijkheid. In het licht van de dalende temperatuur en geïnspireerd door de adembenemende natuur van de Noordpoolwildernis, bevatten de designer collecties grove breisels, delicate dessins en fake fur stukken. Trendy oversized truien, gecombineerd met rokken, skinny jeans of broekrokken; de fashion items brengen je ongetwijfeld in de stemming voor ijskoude momenten. Een samenspel van contrasterende silhouetten, kleuren en structuren zorgt voor een look die vertaald is in beautyproducten met Limited Edition “Rough Luxury” by CATRICE. Van begin februari tot begin maart 2016, worden koele grijze tinten en smokey eyes gecombineerd met zachte lippen in nude, subtiel omlijnde ogen in poedertinten en lippen in krachtig kersenrood. Highlights zijn de trio’s Soft Baked Eye Shadows, de Gradation Blush en de Frosted Matt Top Coat voor een satijnmatte finish op de nagels. Shades of Coolness – by CATRICE


LUMINOUS LIP COLOUR

Nude vs. kersenrood. Luminous Lip Colour zorgt voor prachtig gekeurde lippen met een intense glans. De romige textuur voelt prettig op de lippen. Of je nu gaat voor nude of donker kersenrood: deze lipstick past dit winterseizoen bij elke outfit.
ca. € 3,99*

Zie hier hoe mooi de kleur is.
Deze is niet overdreven en is ook niet te donker.
Ook heb ik gezien dat je deze ook kan kopen die in de rekken ligt dat niet van de le is.
Wel weet ik niet als het de zelfde getal is dat kan ik niet 100% zeggen.


Ik wens jullie nog een prettige woensdag middag toe en tot morgen dan zal ik over een film gaan.
Die ik vorige week zaterdag gezien.
Dikke kus xoxoxoxo




Geen opmerkingen: