woensdag 23 maart 2016

zelf gemaakte cake



 Hoi meiden een tijdje geleden heb ik een cake gemaakt maar ook heb ik de andere deel gedaan in de vormtjes voor cupcakes te maken.
Deze cake is chocoladecake die ik zelf beetje anders heb gemaakt.
Want nu denken jullie normaal is dat donker maar ik heb minder chocolade genomen.
Want sommige chocolade cakes vullen u maag rap.
Maar ik zal het receptje geven dat jullie ook is kunnen maken.


ingredienten cake:
250gr boter
250gr kristalsuiker fijn
5eieren (M)
250gr zelfrijzend bakmeel
2 zakjes vanillesuiker
200gr melkchocolade 
                   
Het eerste dat je moet doen is je chocolade smelten in de microgolf of op het vuur.
Maar doe het wel voorzichtig want kan aanplakken aan je pot of spatters hebben.
Dan weeg je de kristalsuiker en zelfrijzend bakmeel en doet ze dan te samen.
Neem dan u 5 eieren klop ze luchtig samen met de vanillesuiker waarvan je 2 pakjes moet hebben.
Dan mogen ze dan te samen met de boter ook.

Ondertussen zet je u oven klaar op 160graden want dat moet 55a60 minuten erin.
Zelf mag je chocolade dat al beetje afgekoeld is erbij doen en samen mengen.
Dan doet je het in bakplaat of in een rubberplaat en zo de oven in. 
Ook moet je oppassen als het klaar is dat je niet direct uit haal want zou inzakken.
Doe gewoon u oven uit en doe de deur beetje open dat het kan rapper kan afkoelen en dan mag je naar een tijdje uithalen.
Zelf kan je er versieringen opdoen voor u kindjes of zelf u kindjes laten inspireren met de cakejes.
Want dat zouden ze erg leuk vinden Maar als je nog geen kindjes heb ofzo kan je zelf kiezen ook wat je wil.
Hopelijk maak jullie het ook is.
Het is rap gemaakt en is niet zo duur van producten echt low budget.
Dat je is de woensdag of een rustige zondag kan maken.
Een echte aanrader.

Ik wens jullie nog een prettige dag en tot het volgende.
xoxoxoxo



Geen opmerkingen: