dinsdag 5 april 2016

prettifying lip oil


Dag meiden vandaag moet er voor de meeste weer gewerkt worden.
Maar deze van de bouw zijn voor een week thuis.
Dus ik heb geluk.
want we kunnen weer samen toffe dingen doen.
Wij weten al dat we elke dag iets tedoen hebben en ook rap zal gedaan zijn spijtig genoeg.
Mijn vriend heeft alvast een leuke weekend gehad want zaterdag was het zijn feestje voor zijn verjaardag.
En hij heeft toffe dingen gekregen van ons.
Een voetbaltrui van zijn favoriete club.
En ook een mooie dure voetbal shirt met zijn getal en naam erop.
Ook dan nog eclairs met de afkorting van Club Brugge (fcb).
De zondag en maandag heeft de kindjes het leuk gevonden want ze mochten eitjes zoeken van de paashaas en zelf gekregen van veel mensen.
Bij ons, mijn ouders,schoonouders, ons geburen,en bij mijn vriendin.

Maar vandaag heb ik een review over deze lip oil.

Dit is dus de lip oil van Essence.
Je kan het kopen in de kruidvat voor maar 1.99euro.
Het is de nieuwe assortiment schap van Essence en deze wilde ik wel kopen.

Een balm met jojoba olie voor intens gehydrateerde lippen.
De lichte, niet plakkende textuur zorgt voor een subtiel gekleurde glans.
En daarvan ben ik content want voel niet zo kleverig aan en vuil.
Of stinkende want ik heb dat is tegen gekomen en kwam slecht van de geur dat het gaf.
En nu ik deze heb wil ik geen andere meer gebruiken want het heeft een aangename geurtje af waarvan je zou durven opeten.
Wel niet doen he maar het is een voedzame lip oil prettifying.

Van deze lip oil heb je keuze uit 3 verschillende ervan.
lip oil 01 i care you, honey
lip oil 02 first help, pinky
lip oil 03 sos, my haert

En ik heb de lip oil 03 sos, my haert.

De ingredienten zal ik ook doorgeven want ik vind dat belangerijk voor mensen die het moeten eerst bekijken vooraleer ze het mogen gebruiken.

PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), POLYBUTENE, DIISOSTEARYL MALATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, OCTYLDODECANOL, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, ISOPROPYL PALMITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, SODIUM SACCHARIN, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, EUGENOL, CITRAL, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE).


Ik wens jullie nog een prettige dinsdag en tot morgen dan.
Dikke kus.
Xoxoxoxoxoxo


Geen opmerkingen: