woensdag 27 april 2016

the metals nagellak


Dag lieve vrienden.
Vandaag is het een rare dag het weer weet niet wat hij wilt.
Maar dat is al paar dagen zo.
En dat vinden we niet zo tof je weet niet wat je juist moet aandoen.
Ook hebben dan een slechte humeur geen goesting voor iets te doen maar ik hou me niet tegen.
Het is ook al een tijdje geleden dat ik nog een review gescheven heb.
Ik heb niet stil gezeten maar andere dingen gedaan.
Paar keer naar diksmuide en huishouden doen.
Ook kijk ik naar de kindjes en doe samen dingen ook met mijn vriend.

Maar vandaag vertel ik over deze mooie toffe nagellak.
Waarvan ik zo zot van ben.
Het is een mooie speciale kleurtje.
Dit is dus metal magic "the metals" van Essence.
De prijs ervan is echt een low budget.
je kan er zoveel van kopen dat je mandje in de kruidvat vol zou kunnen zitten maar bewijze van spreken.
Je moet het wel niet doen hé maar toch voor het prijsje zou je soms de neiging hebben.
Deze nagellak kost 1.89euro.
(I love trends nail polish the metals).

Hier kan je zien hoe mooi het eruit ziet.
Ik zelf ben er weg van dat ik al bijna een maand de zelfde kleur wil gebruiken.
Een mooie glans waarvan er kleine glittertjes in zitten.
Wel tof voor het tegebruiken en zeker dat het lente is.
Wel moeten we niet veel kijken naar het weertje want het is echt aprilsegrillen.
Brrr je zou moeten terug je dikke truien aandoen en dikke mantels maar we houden ons sterk.
maar zoals ik zei is het een schitterende als vloeibare metaal op je nagels.
Met sprankelende zilver, glamourous champagne, hip roze, iriserend paars-groen en felgroen is er veel keuze aan trendy kleuren.
De langhoudende, metallic look is gegarandeerd dankzij de speciale formule.
Waarvan je zoveel keuze in heb.
Zelf het borsteltje is breed genoeg voor het tegebruiken en de handvat kan je gemakkelijk nemen als je bezig bent.
Het dekseltje is nog niet veranderd en is nog altijd het zelfde.
Als je lakt naar paar dagen begin het aftebreken maar dat is normaal.

En zeker niet vergeten je moet 2 maal erover gaan als je u nagels lakt zo geeft een mooie effect op de nagels en zullen ze beter uitkomen.
Ook zal ik de ingredienten van de nagellak meegeven.
De ingredienten van deze nagellak.
ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, MICA, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, TIN OXIDE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ALUMINUM HYDROXIDE, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ik wens jullie een fijne woensdag middag toe en morgen ben ik terug met iets anders dan movie time.
Want ik vertel morgen de 4 favoriete walt disney films van mijn kindjes.

Dikke kus en tot morgen.
Xoxoxox

Geen opmerkingen: